
| Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | os przednia, z prawej |
| Strona zabudowy | na dole |
| Grubość [mm] | 45 |
| Materiał | Guma / metal |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 14 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 37 |
| Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 51 |
| Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | os przednia, z prawej |
| Strona zabudowy | na dole |
| Grubość [mm] | 45 |
| Materiał | Guma / metal |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 14 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 37 |
| Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 51 |
Dodatkowe informacje o produkcie TULEJA WAH. DACIA P. DUSTER 10- LE/PR TYLNA 72-6846 MAXGEAR
| NISSAN | 54501-2815R | |
| NISSAN | 54501-2815R SK | |
| NISSAN | 54560-2788R | |
| RENAULT | 54 50 001 38R | |
| RENAULT | 54 50 001 38R SK | |
| RENAULT | 54 50 012 25R | |
| RENAULT | 54 50 012 25R SK | |
| RENAULT | 54 50 015 35R | |
| RENAULT | 54 50 015 35R SK | |
| RENAULT | 54 50 065 42R | |
| RENAULT | 54 50 065 42R SK | |
| RENAULT | 54 50 116 97R | |
| RENAULT | 54 50 116 97R SK | |
| RENAULT | 54 50 128 15R | |
| RENAULT | 54 50 128 15R SK | |
| RENAULT | 54 50 167 46R | |
| RENAULT | 54 50 167 46R SK | |
| RENAULT | 54 50 199 69R | |
| RENAULT | 54 50 199 69R SK | |
| RENAULT | 54 56 027 88R | |
| DACIA | 54 50 001 38R | |
| DACIA | 54 50 001 38R SK | |
| DACIA | 54 50 012 25R | |
| DACIA | 54 50 012 25R SK | |
| DACIA | 54 50 015 35R | |
| DACIA | 54 50 015 35R SK | |
| DACIA | 54 50 065 42R | |
| DACIA | 54 50 065 42R SK | |
| DACIA | 54 50 116 97R | |
| DACIA | 54 50 116 97R SK | |
| DACIA | 54 50 128 15R | |
| DACIA | 54 50 128 15R SK | |
| DACIA | 54 50 167 46R | |
| DACIA | 54 50 167 46R SK | |
| DACIA | 54 50 199 69R | |
| DACIA | 54 50 199 69R SK | |
| DACIA | 54 56 027 88R |
Zastosowanie TULEJA WAH. DACIA P. DUSTER 10- LE/PR TYLNA 72-6846 MAXGEAR w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.