Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Volkswagen GOLF III Variant (1H5) 1.8 Syncro (1994.10-1999.04) 90km » 82-3010 maxgear
wybrany samochód: 
Volkswagen Golf Iii Variant (1h5) 1.8 Syncro (1994.10-1999.04) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie, zacisk hamulcowy 82-3010 MAXGEAR

82-3010 Mocowanie, zacisk hamulcowy MAXGEAR

przewidywany termin wysyłki: ?

Środa:3 szt.
: >10 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

82-3010

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaTRW
nr EAN5902659722775
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie, zacisk hamulcowy 82-3010 MAXGEAR

MOCOWANIE ZACISKU HAM. VW T. MULTIVAN/ T5/T6 1,9-3,2 V6 03- LE/PR
numery OEM:
VOLKSWAGEN      7H0 615 425
VOLKSWAGEN      7H0 615 425 A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Mocowanie, zacisk hamulcowy 82-3010 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie, zacisk hamulcowy 82-3010 MAXGEAR:

PIOTR, WARSZAWA
2023-05-12
 5/5
Pasuje i działa lepiej od zregenerowanego
Rafał, Łódź
2023-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Wizna
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Straszyn
2019-11-17
 5/5
Ok
JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Wizna
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Straszyn
2019-11-17
 5/5
Ok

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.