Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Audi A4 B6 (8E2) 1.8 T (2002.07-2004.12) 163km » AC130004 maxgear
wybrany samochód: 
Audi A4 B6 (8e2) 1.8 T (2002.07-2004.12) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sprzęgło elektromagnetyczne, klimatyzacja AC130004 MAXGEAR

AC130004 Sprzęgło elektromagnetyczne, klimatyzacja MAXGEAR
maxgear AC130004
128.01 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 7.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:3 szt.
Wtorek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

AC130004

dostawca:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaGENUINE DENSO
Napięcie robocze [V]12
Liczba rowków5
Ø koła pasowego [mm]100
nr EAN5903766318493
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sprzęgło elektromagnetyczne, klimatyzacja AC130004 MAXGEAR

SPRZ╩GúO KOMPRESORA KLIMATYZACJI DENSO 5SE/6SE 5PK/100MM 12V TOYOTA AVENSIS 2,0D4D 03-
numery OEM:
TOYOTA      8831005100
TOYOTA      8831005101
TOYOTA      8831005110
TOYOTA      883100F020
TOYOTA      883100F021
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sprzęgło elektromagnetyczne, klimatyzacja AC130004 MAXGEAR w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.