Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Renault RAPID Furgon/minivan (F40_, G40_) 1.2 (F406, G40A) (1991.09-1998.03) 55km » AC130208 maxgear
wybrany samochód: 
Renault Rapid Furgon/minivan (f40_, G40_) 1.2 (f406, G40a) (1991.09-1998.03) 55km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

SPRZĘGŁO KOMPRESORA KLIMATYZACJI PEUGEOT AC130208 MAXGEAR

AC130208 SPRZĘGŁO KOMPRESORA KLIMATYZACJI PEUGEOT MAXGEAR
maxgear AC130208
126.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: >10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

AC130208

producent:

MAXGEAR

Ograniczenia producentaGENUINE SANDEN
Ø koła pasowego [mm]110
ID sprężarkiSD7V16
Liczba rowków4
Wysokość łożyska wyciskowego [mm]20
Ograniczenia producentaGENUINE SANDEN
Ø koła pasowego [mm]110
ID sprężarkiSD7V16
Liczba rowków4
Wysokość łożyska wyciskowego [mm]20

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie SPRZĘGŁO KOMPRESORA KLIMATYZACJI PEUGEOT AC130208 MAXGEAR

SPRZ╩GúO KOMPRESORA KLIMATYZACJI PEUGEOT
numery OEM:
FIAT      504005418
FIAT      504384357
FIAT      6453SV
FIAT      6453SW
FIAT      71721759
FIAT      71724259
PEUGEOT      6453SV
PEUGEOT      6453SW

Zastosowanie SPRZĘGŁO KOMPRESORA KLIMATYZACJI PEUGEOT AC130208 MAXGEAR w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.