Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Ford MONDEO II sedan (BFP) 2.0 i (1996.08-2000.09) 131km » 10324 meat&doria
wybrany samochód: 
Ford Mondeo Ii Sedan (bfp) 2.0 I (1996.08-2000.09) 131km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 10324 MEAT&DORIA

10324 Cewka zapłonowa MEAT&DORIA
187.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:8 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

10324

dostawca:

MEAT&DORIA

Status produktu: Normalny
Ilość biegunów4
Wymagana ilość1
Cewka zapłonowałącznie ze złączem do świecy
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia SAE
dla numeru artykułu10324
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 10324 MEAT&DORIA

Cewka zapłonowa pasuje do: CITROEN AX, BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, BX, C15, C15/MINIVAN, C2, C3 I, C3 II, C3 PLURIEL, C4, C4 I, SAXO, XSARA, XSARA PICASSO, ZX, PEUGEOT 1007, 106 I 1.0-1.6 09.86-
numery OEM:
CITROËN      0000597078
CITROËN      0000597079
CITROËN      596319
CITROËN      597078
CITROËN      597079
CITROËN      597079+596319
CITROËN      5970A8
CITROËN      96358648
CITROËN      96358649
CITROËN      9635864980
CITROËN      9635884880
PEUGEOT      0000597078
PEUGEOT      0000597079
PEUGEOT      596319
PEUGEOT      597078
PEUGEOT      597079
PEUGEOT      597079+596319
PEUGEOT      5970A8
PEUGEOT      96358648
PEUGEOT      9635864880
PEUGEOT      96358649
PEUGEOT      9635864980
PEUGEOT      9635884880
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 10324 MEAT&DORIA w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 10324 MEAT&DORIA:

Patryk, Cykarzew Północny
2024-11-07
 5/5
Solidny materiał nie było żadnego problemu z zamontowaniem auto odpala bardzo dobrze

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.