Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy » 89126 meat&doria

Korpus przepustnicy 89126 MEAT&DORIA

89126 Korpus przepustnicy MEAT&DORIA
meat&doria 89126
Korpus przepustnicy 89126
89126
419.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:1 szt. wysyłka Poniedziałek
:1 szt. wysyłka Wtorek

    Ocena:
numer części:

89126

dostawca:

MEAT&DORIA

Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 89126 MEAT&DORIA

Przepustnica powietrza pasuje do: AUDI A4 B5, A4 B6, A4 B7, A6 C5, PORSCHE 911, 911 TARGA, BOXSTER, BOXSTER SPYDER, CAYENNE, CAYMAN, MACAN, PANAMERA, SEAT EXEO, EXEO ST 1.8-3.8 01.95-

Korpus przepustnicy 89126 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Korpus przepustnicy 89126 producenta MEAT&DORIA

VOLKSWAGEN

058133063P, 06B133062B, 06B133062M

AUDI

058133063P, 06B133062B, 06B133062M

SKODA

058133063P, 06B133062B, 06B133062M

SEAT

058133063P, 06B133062B, 06B133062M

numery OEM:
AUDI      058133063P
AUDI      06B133062B
AUDI      06B133062M
PORSCHE      99660511500
SEAT      058133063P
SEAT      06B133062B
SEAT      06B133062M
SKODA      058133063P
SKODA      06B133062B
SKODA      06B133062M
VOLKSWAGEN      058133063P
VOLKSWAGEN      06B133062B
VOLKSWAGEN      06B133062M
VAG      058133063P
VAG      06B133062B
VAG      06B133062M
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy 89126 MEAT&DORIA w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.