Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Renault MASTER II Autobus (JD) 2.8 dTI (JD0B, JD0F, JD1B, JD1F) (1998.07-2001.10) 114km » L25117 monroe
wybrany samochód: 
Renault Master Ii Autobus (jd) 2.8 Dti (jd0b, Jd0f, Jd1b, Jd1f) (1998.07-2001.10) 114km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L25117 MONROE

L25117 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MONROE
71.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:3 szt. wysyłka Czwartek
:3 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L25117

producent:

MONROE

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyzewnętrzny
kodMaster T28
kodMaster T28
kodMaster T28
kodMaster T28
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyzewnętrzny
kodMaster T35
kodMaster T35
kodMaster T35
kodMaster T35
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyzewnętrzny
kodMaster T39
kodMaster T39
kodMaster T39
kodMaster T39
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyzewnętrzny
kodMaster T28
kodMaster T28
kodMaster T28
kodMaster T28
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyzewnętrzny
kodMaster T35
kodMaster T35
kodMaster T35
kodMaster T35
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyzewnętrzny
kodMaster T39
kodMaster T39
kodMaster T39
kodMaster T39
Ciężar [kg]1,100
Wymagana ilość1
Gwint wewnętrzny [mm]16 x 1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm]41
Szerokość opakowania [cm]10
Wysokość opakowania [cm]7
nr EAN5412096303852
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L25117 MONROE

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: NISSAN INTERSTAR, OPEL MOVANO A, RENAULT MASTER II 1.9D-3.0D 12.97-
numery OEM:
NISSAN      48520-00QAH
OPEL      45 01 263
OPEL      91 61 563
RENAULT      7701 470 364
VAUXHALL      9161563

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L25117 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L25117 MONROE:

ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl
ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.