Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 3.0 TDI (2015.09-2018.08) 218km » L29118 monroe
wybrany samochód: 
Audi A4 B9 (8w2, 8wc) 3.0 Tdi (2015.09-2018.08) 218km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29118 MONROE

L29118 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MONROE
24.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:3 szt. wysyłka Wtorek
:3 szt. wysyłka Środa

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L29118

dostawca:

MONROE

Status produktu: Normalny
Długość [mm]74
Ciężar [kg]0,400
Gwint wewnętrzny [mm]14x1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm]14,5
Szerokość opakowania [cm]9,5
Wysokość opakowania [cm]5
nr EAN5412096243936
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29118 MONROE

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: SEAT CORDOBA, CORDOBA VARIO, CORDOBA VARIO/KOMBI, IBIZA II, INCA, LEON, TOLEDO I, VW BORA, BORA I, CADDY II, CADDY II/MINIVAN 1.0-Electric 08.83-06.09
numery OEM:
SEAT      191 419 811
SEAT      1J0 422 811 E
SEAT      3A0 422 811
VOLKSWAGEN      191 419 811
VOLKSWAGEN      1J0 422 811 E
VOLKSWAGEN      3A0 422 811

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29118 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29118 MONROE:

ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl
ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.