
| Strona zabudowy | z obu stron |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| Strona zabudowy | wewnątrz |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Długość [mm] | 120 |
| Wysokość [mm] | 35,5 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 34 |
| Rodzaj połączenia | Torba |
| Długość opakowania [cm] | 16 |
| Szerokość opakowania [cm] | 8 |
| Wysokość opakowania [cm] | 6,5 |
| nr EAN | 4044197233786 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza PE-SB-1137 MOOG
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI
1308694080, 352394, 3523AP
1308694080, 1338373080
352394, 3523AP
| CITROËN | 352394 | |
| CITROËN | 3523AP | |
| FIAT | 1308694080 | |
| FIAT | 1338373080 | |
| PEUGEOT | 1308694080 | |
| PEUGEOT | 352394 | |
| PEUGEOT | 3523AP |
Zastosowanie Tuleja wahacza PE-SB-1137 MOOG w samochodach:
Opinie Klientów o Tuleja wahacza PE-SB-1137 MOOG:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.