
| Strona zabudowy | zewnętrzny |
| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| Długość [mm] | 80,65 |
| Wysokość [mm] | 74 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 19 |
| Rodzaj połączenia | Torba |
| Długość opakowania [cm] | 5,2 |
| Szerokość opakowania [cm] | 5,2 |
| Wysokość opakowania [cm] | 3 |
| nr EAN | 4044197974054 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza VO-SB-13506 MOOG
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
8E0505172A
8E0505172A
| AUDI | 8E0 505 172 A | |
| SEAT | 8E0 505 172 A | |
| SKODA | 8E0 505 172 A | |
| VOLKSWAGEN | 8E0 505 172 A |
Zastosowanie Tuleja wahacza VO-SB-13506 MOOG w samochodach:
Opinie Klientów o Tuleja wahacza VO-SB-13506 MOOG:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.