
| Strona zabudowy | w środku |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Długość [mm] | 46,5 |
| Wysokość [mm] | 84 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 14 |
| Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
| Rodzaj połączenia | Torba |
| Długość opakowania [cm] | 8 |
| Szerokość opakowania [cm] | 4,5 |
| Wysokość opakowania [cm] | 4,5 |
| nr EAN | 4044197844906 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza VO-SB-13736 MOOG
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
2H0412333A
| AUDI | 2H0 412 333 A | |
| SEAT | 2H0 412 333 A | |
| SKODA | 2H0 412 333 A | |
| VOLKSWAGEN | 2H0 412 333 A |
Zastosowanie Tuleja wahacza VO-SB-13736 MOOG w samochodach:
Opinie Klientów o Tuleja wahacza VO-SB-13736 MOOG:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.