Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Seat IBIZA IV ST (6J8, 6P8) 1.2 TSI (2010.09-2015.05) 105km » 48058 ngk
wybrany samochód: 
Seat Ibiza Iv St (6j8, 6p8) 1.2 Tsi (2010.09-2015.05) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 48058 NGK

48058 Cewka zapłonowa NGK
ngk 48058
Cewka zapłonowa 48058
48058
ngk 48058 Cewka zapłonowa
120.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:3 szt.
:3 szt. wysyłka Piątek
:3 szt. wysyłka Poniedziałek

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

U3007

numer części:

48058

producent:

NGK

Status produktu: Normalny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych2
Ilość biegunów3
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia SAE
nr EAN4010326480581
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48058 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: VOLVO S40 I, V40, RENAULT LAGUNA I, MEGANE I, MEGANE I CLASSIC, MEGANE I COACH, MEGANE SCÉNIC, SAFRANE II 1.6-3.0 06.95-06.04
numery OEM:
RENAULT      77 00 863 021
RENAULT      77 01 041 608
VOLVO      70863021
VOLVO      70863021-5
DACIA      77 00 863 021
DACIA      77 01 041 608

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48058 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48058 NGK:

Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042
jerzy, warszawa
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep
Michał, Mirzec
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
Sławomir, Tczew
2024-07-01
 5/5
silnik pracuje na tych cewkach jak szwajcarski zegarek
Mirosław, Łódź
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arkadiusz, Milanówek
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.