Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Volkswagen BORA I (1J2) 1.6 (1998.10-2005.05) 101km » 48063 ngk
wybrany samochód: 
Volkswagen Bora I (1j2) 1.6 (1998.10-2005.05) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 48063 NGK

48063 Cewka zapłonowa NGK
ngk 48063
Cewka zapłonowa 48063
48063
ngk 48063 Cewka zapłonowa
65.01 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 5.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

U5019

numer części:

48063

dostawca:

NGK

Status produktu: Normalny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych1
Ilość biegunów2
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia SAE
nr EAN4010326480635
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48063 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: VOLVO C30, S40 I, S40 II, S80 II, V50, V70 III, FORD C-MAX, ECOSPORT, FOCUS C-MAX, FOCUS II, GALAXY II, GALAXY MK II, MAVERICK, MONDEO IV, S-MAX 1.8-2.3LPG 06.01-
numery OEM:
FORD      1224925
FORD      1314271
FORD      1322402
FORD      1578771
FORD      4M5E-12A366-AA
FORD      4M5G-12A366-BA
FORD      4M5G-12A366-BB
FORD      4M5G-12A366-BC
FORD      4M5G-12A366-BD
FORD      5047437
MAZDA      LF16-18-100
MAZDA      LF16-18-100A
MAZDA      LF16-18-100B
VOLVO      30711786

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48063 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48063 NGK:

Arkadiusz, Milanówek
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Łódź
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042
jerzy, warszawa
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep
Michał, Mirzec
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
Sławomir, Tczew
2024-07-01
 5/5
silnik pracuje na tych cewkach jak szwajcarski zegarek

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.