Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Jaguar X-TYPE I (X400) 2.5 V6 Napęd na wszystkie koła (2001.06-2009.11) 196km » 48086 ngk
wybrany samochód: 
Jaguar X-type I (x400) 2.5 V6 Napęd Na Wszystkie Koła (2001.06-2009.11) 196km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 48086 NGK

48086 Cewka zapłonowa NGK
ngk 48086
Cewka zapłonowa 48086
48086
ngk 48086 Cewka zapłonowa
258.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 14.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

U2023

numer części:

48086

dostawca:

NGK

Status produktu: Normalny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych6
Ilość biegunów4
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia M4
nr EAN4010326480864
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48086 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: FORD COUGAR, MONDEO III 2.5/3.0 08.98-03.07
numery OEM:
FORD      1F2Z-12029-AC
FORD      5008190
FORD      5F2E-12029-AA
FORD      5F2E-12029-AB
FORD      5F2Z-12029-AD
FORD      DG485
MAZDA      GY07-18-100

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48086 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48086 NGK:

jerzy, warszawa
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep
Michał, Mirzec
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
Mirosław, Łódź
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Tczew
2024-07-01
 5/5
silnik pracuje na tych cewkach jak szwajcarski zegarek
Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042
Arkadiusz, Milanówek
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.