Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 89397 nissens

Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89397 NISSENS

89397 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** NISSENS
nissens 89397
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89397
89397
nissens 89397 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT **
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89397 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89397 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89397 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89397 nissens
1,071.99 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 150.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

89397

dostawca:

NISSENS

Ograniczenia producenta ZEXEL
Liczba rowków 6
ID kompresora DCS-17IC
Czynnik chłodniczy R 134a
Ilość oleju [ml] 150
Napięcie [V] 12
Pojemność skokowa kompresora [ccm] 160
Ø koła pasowego [mm] 120
Opcja wyposażenia --FIRST FIT--
Olej do sprężarki PAG 46
nr EAN 5707286359017

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89397 NISSENS

Kompresor klimatyzacji pasuje do: ALFA ROMEO 159, BRERA, SPIDER, FIAT FREEMONT, SAAB 9-5 1.9D/2.0D 09.05-12.15

Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89397 ma zastosowanie do modeli samochodów

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

SAAB

9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X

Numery OE Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89397 producenta NISSENS

ALFA ROMEO

12756725, 50510966, 5060410073, 5060410074, 5060410075, 5060410076, 5060410381, 5060410382, 60693331, 71787477, 71787479, 71793484, 71793486, Z0004972, Z0004972B

FIAT

12756725, 50510966, 5060410073, 5060410074, 5060410075, 5060410076, 5060410381, 5060410382, 60693331, 71787477, 71787479, 71793484, 71793486, Z0004972, Z0004972B

SAAB

12756725, 50510966, 5060410073, 5060410074, 5060410075, 5060410076, 5060410381, 5060410382, 60693331, 71787477, 71787479, 71793484, 71793486, Z0004972, Z0004972B

numery OEM:
ALFA ROMEO      12756725
ALFA ROMEO      50510966
ALFA ROMEO      5060410073
ALFA ROMEO      5060410074
ALFA ROMEO      5060410075
ALFA ROMEO      5060410076
ALFA ROMEO      5060410381
ALFA ROMEO      5060410382
ALFA ROMEO      60693331
ALFA ROMEO      71787477
ALFA ROMEO      71787479
ALFA ROMEO      71793484
ALFA ROMEO      71793486
ALFA ROMEO      Z0004972
ALFA ROMEO      Z0004972B
FIAT      12756725
FIAT      50510966
FIAT      5060410073
FIAT      5060410074
FIAT      5060410075
FIAT      5060410076
FIAT      5060410381
FIAT      5060410382
FIAT      60693331
FIAT      71787477
FIAT      71787479
FIAT      71793484
FIAT      71793486
FIAT      Z0004972
FIAT      Z0004972B
SAAB      12756725
SAAB      50510966
SAAB      5060410073
SAAB      5060410074
SAAB      5060410075
SAAB      5060410076
SAAB      5060410381
SAAB      5060410382
SAAB      60693331
SAAB      71787477
SAAB      71787479
SAAB      71793484
SAAB      71793486
SAAB      Z0004972
SAAB      Z0004972B

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89397 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89397 NISSENS:

Karol, Miłoradzice
2022-02-04
 5/5
ok
Jacek, Grajewo
2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Małgorzata, Siemianowice Śląskie
2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Eduard, Warszawa
2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.