Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Hyundai SANTA FE V (MX5) 1.6 T-GDI Hybrid HTRAC (2024-???) 215km » 2122189 nk
wybrany samochód: 
Hyundai Santa Fe V (mx5) 1.6 T-gdi Hybrid Htrac (2024-???) 215km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2122189 NK

2122189 Zacisk hamulca NK
180.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:1 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2122189

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2122190
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaAKEBONO
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ tarczy hamulcowejwentylowany
Średnica [mm]57
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]26
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]296
nr EAN5703858930868
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
79991030 Zestaw akcesoriów, klocki hamulcowe
8922032 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2122189 NK

Koszt kaucji: 175.04 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. NISSAN P. QASHQAI 1,2-1,6 DIG-T 13- LE
numery OEM:
NISSAN      41011 4EA0A
RENAULT      4101 14E A0A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 2122189 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.