Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mitsubishi L200 (K7_T, K6_T, K5_T) 2.5 TD (K64T) (2001.08-2005.11) 90km » 2123193 nk
wybrany samochód: 
Mitsubishi L200 (k7_t, K6_t, K5_t) 2.5 Td (k64t) (2001.08-2005.11) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2123193 NK

2123193 Zacisk hamulca NK
215.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:5 szt.
:6 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2123193

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2123194
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaVARGA
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica [mm]51
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]28
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]330
Średnica tłoka cylindra [mm]51
nr EAN5703858963361
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2123193 NK

ZACISK HAM. FIAT P. FREEMONT 2,0 JTD/2,4-3,6 11- LE
numery OEM:
CHRYSLER      68144161AA
DODGE      68144161AA
FIAT      K68144161AA
LANCIA      K68144161AA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 2123193 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.