Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) (1998.03-2001.01) 144km » 213264 nk
wybrany samochód: 
Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 I.e. 16v T.s. (930.b1a) (1998.03-2001.01) 144km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 213264 NK

213264 Zacisk hamulca NK
182.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:6 szt. wysyłka Czwartek
:6 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 6 szt.
 
    Ocena:
numer części:

213264

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów213263
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaAKEBONO
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ tarczy hamulcowejwentylowany
Średnica [mm]60
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]28
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]297
nr EAN5703858931025
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 213264 NK

ZACISK HAM. MAZDA P. CX-5 2,0-2,5 11- PR
numery OEM:
MAZDA      K0Y13398Z
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 213264 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.