Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Volvo 760 Kombi (704, 765) 2.4 D (1982.01-1992.07) 82km » 2133279 nk
wybrany samochód: 
Volvo 760 Kombi (704, 765) 2.4 D (1982.01-1992.07) 82km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2133279 NK

2133279 Zacisk hamulca NK
204.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:4 szt. wysyłka Czwartek
:4 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2133279

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2133280
MateriałAluminium
Ograniczenia producentaTRW
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]60
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]32
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]322
nr EAN5703858922566
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2133279 NK

ZACISK HAM. DB P. W204/S204/X218/W212/C207 1,8-3,5 07- LE
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      204 421 09 81
MERCEDES-BENZ      204 421 35 81
MERCEDES-BENZ      A204 421 09 81
MERCEDES-BENZ      A204 421 35 81
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 2133279 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.