Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Volkswagen PASSAT B5 Variant (3B5) 2.5 TDI Syncro/4motion (1998.12-2000.11) 150km » 2147354 nk
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat B5 Variant (3b5) 2.5 Tdi Syncro/4motion (1998.12-2000.11) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2147354 NK

2147354 Zacisk hamulca NK
302.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:2 szt. wysyłka Poniedziałek
:2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2147354

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2147353
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaATE
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]57
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]30
nr EAN5703858932312
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
8999002 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2147354 NK

ZACISK HAM. VW P. EOS/GOLF/PASSAT 1,4-3,6 05-12 PR
numery OEM:
AUDI      1K0 615 124 C
AUDI      1K0 615 124 G
AUDI      1K0 615 124 H
AUDI      1K0 615 124 J
SEAT      1K0 615 124 C
SEAT      1K0 615 124 G
SEAT      1K0 615 124 H
SEAT      1K0 615 124 J
SKODA      1K0 615 124 C
SKODA      1K0 615 124 G
SKODA      1K0 615 124 H
SKODA      1K0 615 124 J
VOLKSWAGEN      1K0 615 124 C
VOLKSWAGEN      1K0 615 124 G
VOLKSWAGEN      1K0 615 124 H
VOLKSWAGEN      1K0 615 124 J
zamienniki:

Zastosowanie Zacisk hamulca 2147354 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.