Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel VIVARO A Autobus (X83) 2.5 CDTI (F7, J7, A07) (2006.08-???) 114km » 2147375 nk
wybrany samochód: 
Opel Vivaro A Autobus (x83) 2.5 Cdti (f7, J7, A07) (2006.08-???) 114km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2147375 NK

2147375 Zacisk hamulca NK
569.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:4 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2147375

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2147376
MateriałŻeliwo
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz silnikiem elektrycznym
Ograniczenia producentaTRW
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]43
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]22
nr EAN5703858939489
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2147375 NK

ZACISK HAM. AUDI T. A6 2,0-5,2 04-11 LE ELEKTRYCZNY
numery OEM:
AUDI      4F0 615 403
AUDI      4F0 615 403 B
AUDI      4F0 615 403 D
AUDI      4F0 615 403 G
AUDI      4F0 615 403 H
SEAT      4F0 615 403 B
SEAT      4F0 615 403 G
SEAT      4F0 615 403 H
SKODA      4F0 615 403 B
SKODA      4F0 615 403 G
SKODA      4F0 615 403 H
VOLKSWAGEN      4F0 615 403 B
VOLKSWAGEN      4F0 615 403 G
VOLKSWAGEN      4F0 615 403 H
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 2147375 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.