Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Alfa Romeo 156 (932_) 2.4 JTD (932AXF00) (2003.06-2005.09) 163km » 214739 nk
wybrany samochód: 
Alfa Romeo 156 (932_) 2.4 Jtd (932axf00) (2003.06-2005.09) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 214739 NK

214739 Zacisk hamulca NK
395.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:2 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

214739

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów214740
MateriałŻeliwo
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz silnikiem elektrycznym
Ograniczenia producentaTRW
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez okładzin hamulcowych
Średnica [mm]43
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]12
nr EAN5703858920425
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 214739 NK

Koszt kaucji: 513.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. AUDI T. A4/A5/Q5 1,8-3,2 07- LE
numery OEM:
AUDI      8K0 615 403 B
SEAT      8K0 615 403 B
SKODA      8K0 615 403 B
VOLKSWAGEN      8K0 615 403 B

Zastosowanie Zacisk hamulca 214739 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.