Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Mercedes-benz ANTOS 2636 LS (2013-2018) 360km » 5033339 nk
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Antos 2636 Ls (2013-2018) 360km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 5033339 NK

5033339 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego NK
44.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:8 szt. wysyłka Czwartek
:8 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 8 szt.
 
    Ocena:
numer części:

5033339

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów5033340
Wymiar stożka [mm]18
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Wymiar gwintu14x1,5
nr EAN5703858646684
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 5033339 NK

KOĐC. DR. KIER. DB W203 LE
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      203 330 19 03
MERCEDES-BENZ      203 330 23 03
MERCEDES-BENZ      203 330 39 03
MERCEDES-BENZ      204 330 09 03
MERCEDES-BENZ      A203 330 19 03
MERCEDES-BENZ      A203 330 23 03
MERCEDES-BENZ      A203 330 39 03
MERCEDES-BENZ      A204 330 09 03

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 5033339 NK w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.