
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | z lewej |
| Wymagana ilość | 1 |
| parzyste numery artykułów | F8-8354 |
| nr EAN | 4058787090758 |
Dodatkowe informacje o produkcie Wspornik, łożyskowanie wahacza poprzecznego F8-8353 OPTIMAL
| SEAT | 6Q0199293D | |
| SEAT | 6Q0199293E | |
| SEAT | 6Q0199293J | |
| SKODA | 6Q0199293D | |
| SKODA | 6Q0199293E | |
| SKODA | 6Q0199293J | |
| VOLKSWAGEN | 5Z0199293A | |
| VOLKSWAGEN | 6Q0199293B | |
| VOLKSWAGEN | 6Q0199293C | |
| VOLKSWAGEN | 6Q0199293D | |
| VOLKSWAGEN | 6Q0199293E | |
| VOLKSWAGEN | 6Q0199293J | |
| VAG | 6Q0199293D | |
| VAG | 6Q0199293E | |
| VAG | 6Q0199293J |
Zastosowanie Wspornik, łożyskowanie wahacza poprzecznego F8-8353 OPTIMAL w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.