Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Citroën C4 II sedan (NC_) 1.6 HDi (2013.08-???) 115km » G2-1020 optimal
wybrany samochód: 
Citroën C4 Ii Sedan (nc_) 1.6 Hdi (2013.08-???) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny G2-1020 OPTIMAL

G2-1020 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny OPTIMAL
optimal G2-1020
50.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek: >10 szt.

    Ocena:
numer części:

G2-1020

dostawca:

OPTIMAL

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowywewnątrz
Strona zabudowyz obu stron
Wymagana ilość2
Długość całkowita [mm]319
Gwint zewn. 1 [mm]M16 x 1,50 RHT M
Gwint zewn. 2 [mm]M14 x 1,50 RHT M
nr EAN4031185182287
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny G2-1020 OPTIMAL

DRĄŻEK KIER OPTIMAL G2-1020 SKODA FABIA,VW POLO 01-
numery OEM:
SEAT      6Q0423803C
SEAT      6Q0423803G
SEAT      6Q0423804C
SEAT      6Q0423804G
SEAT      6Q0423810C
SKODA      6Q0423803C
SKODA      6Q0423803G
SKODA      6Q0423804C
SKODA      6Q0423804G
SKODA      6Q0423810C
VOLKSWAGEN      6Q0423803C
VOLKSWAGEN      6Q0423803G
VOLKSWAGEN      6Q0423804C
VOLKSWAGEN      6Q0423804G
VOLKSWAGEN      6Q0423810C

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny G2-1020 OPTIMAL w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.