
| Ilość zębów | 117 |
| Urządzenia napędzane | agregat napędzany: wałek rozrządu |
| Szerokość [mm] | 22 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pompą wodną |
| nr EAN | 4031185580991 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu SK-1077AQ1 OPTIMAL
| FORD | 1 039 422 | |
| FORD | 1 072 131 | |
| FORD | 1 104 087 | |
| FORD | 1 111 911 | |
| FORD | 1 113 355 | |
| FORD | 1 301 972 | |
| FORD | 1 301 973 | |
| FORD | 1 361 840 | |
| FORD | 1004297 | |
| FORD | 1004299 | |
| FORD | 1675963 | |
| FORD | 4M5G-6K254-CA | |
| FORD | 4M5G-6K254-DA | |
| FORD | 4M5G-6K254-DB | |
| FORD | 96MM6K288A1A | |
| FORD | 96MM6K288A2A | |
| FORD | 98MM-6K254-AB | |
| FORD | 98MM-6K254-AC | |
| FORD | 98MM-6K254-AD | |
| FORD | 98MM-6K254-AE | |
| FORD | 98MM-6K254-BB | |
| FORD | 98MM-6K254-BC | |
| FORD | 98MM-6K254-BD | |
| FORD | 98MM-6K254-BL | |
| FORD | BM5G6K288AA | |
| MAZDA | 1E05-12-205 | |
| MAZDA | 1E0512205 | |
| MAZDA | 1E06-12-205 | |
| MAZDA | 1E06-12-700 | |
| MAZDA | 1E06-12-700A | |
| MAZDA | 1E06-12-700B | |
| MAZDA | 1E0612205 | |
| MAZDA | 1E10-12-700 | |
| MAZDA | 1E10-12-700A | |
| MAZDA | 1E10-12-700C | |
| MAZDA | 96MM6K288A1A | |
| MAZDA | C201-12-201 | |
| MAZDA | C201-12-500 | |
| MAZDA | C201-12-500A | |
| MAZDA | C201-12-500B | |
| MAZDA | C20112201 | |
| MAZDA | C20112201A | |
| VOLVO | 274562 | |
| VOLVO | 30711607 | |
| VOLVO | 30750904 | |
| VOLVO | 31330351 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu SK-1077AQ1 OPTIMAL w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.