Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » skrzynia biegów » skrzynia biegów manualna » poduszka skrzyni biegów Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI quattro (2008.06-2017.01) 211km » 1930 original imperium
wybrany samochód: 
Audi A5 (8t3) 2.0 Tfsi Quattro (2008.06-2017.01) 211km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie, manualna skrzynia biegów 1930 ORIGINAL IMPERIUM

1930 Mocowanie, manualna skrzynia biegów ORIGINAL IMPERIUM
27.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:7 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 7 szt.
 
    Ocena:
numer części:

1930

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowypo stronie silnika
Masa [g]213
Średnica wewnętrzna [mm]10
średnica zewnętrzna [mm]52
Długość [mm]32
Długość całkowita [mm]53,5
nr EAN8033989003245
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie, manualna skrzynia biegów 1930 ORIGINAL IMPERIUM

Element mocowania skrzyni biegów pasuje do: RENAULT MASTER I, MASTER II 1.9D-2.8D 08.80-05.10
numery OEM:
RENAULT      6006000974

Zastosowanie Mocowanie, manualna skrzynia biegów 1930 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Poduszka skrzyni biegów


Poduszki to ważne elementy układu przeniesienia napędu. Te niewielkie gumowo-stalowe części odpowiadają za tłumienie drgań powstałych w czasie pracy. Poduszka skrzyni biegów zapewnia komfort podczas zmiany przełożeń oraz chroni przekładnię przed skutkami jazdy, bo nierównej nawierzchni.

Producenci poduszek nie podają limitu kilometrów, po jakim należałoby tę część wymienić. Zależy to w dużym stopniu od warunków, w jakich użytkowany jest pojazdy oraz od indywidualnego stylu jazdy.

W przypadku manualnych skrzyń biegów zużycie objawia się utrudnionym przełączaniem przełożeń i pojawieniem się irytujących stuków dochodzących z okolicy skrzyni. Występują one zwłaszcza podczas jazdy po nierównościach.

W skrzyniach automatycznych stuki pojawiają się w momencie zmiany położenia dźwigni z pozycji "D" na "R". Istnieje prosty sposób na zbadanie stanu poduszki. Podczas pracy silnika na biegu jałowym, wystarczy przyłożyć dłoń do drążka zmiany biegów. Jeśli drgania są wyczuwalne, prawdopodobnie trzeba już myśleć o wymianie kompletu poduszek. W najgorszym razie drgania dźwigni są tak silne, że z łatwością można je zaobserwować gołym okiem. Wówczas należy jak najszybciej dokonać wymiany. W przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia delikatnych komponentów skrzyni biegów.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.