Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Honda CR-V V (RW_, RT_) 2.0 e-CVT Hybrid AWD (RT6) (2020-???) 215km » 30655 original imperium
wybrany samochód: 
Honda Cr-v V (rw_, Rt_) 2.0 E-cvt Hybrid Awd (rt6) (2020-???) 215km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora 30655 ORIGINAL IMPERIUM

30655 Mocowanie amortyzatora ORIGINAL IMPERIUM
17.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:1 szt. wysyłka Czwartek
:1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

30655

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
MateriałGuma / metal
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łożyska kulkowego
Wymagana ilość2
Masa [g]370
nr EAN8033989109114
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora 30655 ORIGINAL IMPERIUM

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: AUDI 100 C2, 100 C3, 200 C2, 200 C3; BMW 5 (E34) 1.6-2.5D 06.76-08.95
numery OEM:
AUDI      431412377C
AUDI      431412377D
AUDI      443412377
SEAT      431412377C
SEAT      431412377D
SEAT      443412377
SKODA      431412377C
SKODA      431412377D
SKODA      443412377
VOLKSWAGEN      431412377C
VOLKSWAGEN      431412377D
VOLKSWAGEN      443412377

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora 30655 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora 30655 ORIGINAL IMPERIUM:

Iurii, Złoczew
2025-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, warszawa
2022-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Witold, Ustrzyki Dolne
2021-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Magdalena, Pleszew
2020-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.