Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 1.6 16V (EA04, EA0B, EA11, EA1J) (1999.03-2003.07) 107km » 36924 original imperium
wybrany samochód: 
Renault Megane I Cabriolet (ea0/1_) 1.6 16v (ea04, Ea0b, Ea11, Ea1j) (1999.03-2003.07) 107km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Osłona, wał napędowy 36924 ORIGINAL IMPERIUM

36924 Osłona, wał napędowy ORIGINAL IMPERIUM

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

36924

Status produktu: Normalny
Masa [g]114
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
MateriałGuma
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Wysokość [mm]117
Średnica 1 [mm]25
Średnica 2 [mm]74
Średnica wewnętrzna 2 [mm]80
nr EAN8033989227436
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Osłona, wał napędowy 36924 ORIGINAL IMPERIUM

Osłona przegubu przód/wewnątrz (fi: 25/74) (dł.117) pasuje do: RENAULT ESPACE IV, LAGUNA, LAGUNA II, LAGUNA III, MEGANE II, MEGANE III, TRAFIC II 2.0-3.5 03.01-
numery OEM:
RENAULT      7701209253
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Osłona, wał napędowy 36924 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Osłona, wał napędowy 36924 ORIGINAL IMPERIUM:

Tomasz, Milicz
2022-07-29
 5/5
Bez uwag.
Dariusz, Ząbki
2022-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.