Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Volvo NL NL 10/320 (1989-1995) 320km » 37311/TE original imperium
wybrany samochód: 
Volvo Nl Nl 10/320 (1989-1995) 320km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Osłona, wał napędowy 37311/TE ORIGINAL IMPERIUM

37311/TE Osłona, wał napędowy ORIGINAL IMPERIUM
32.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:2 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

37311/TE

Status produktu: Normalny
MateriałTermoplast
Wysokość [mm]108
Masa [g]132
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Średnica 1 [mm]27
Średnica 2 [mm]89
nr EAN8048775582880
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Osłona, wał napędowy 37311/TE ORIGINAL IMPERIUM

Osłona przegubu przód/wewnątrz (fi: 27/89) (dł.108) pasuje do: VW CADDY II, CADDY II/MINIVAN, LUPO I, POLO, POLO III, POLO III CLASSIC, POLO IV, POLO/HATCHBACK 1.0-1.9D 08.92-04.12
numery OEM:
AUDI      1H0407283
SEAT      1H0407283
SKODA      1H0407283
VOLKSWAGEN      1H0407283
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Osłona, wał napędowy 37311/TE ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Osłona, wał napędowy 37311/TE ORIGINAL IMPERIUM:

Dariusz, Ząbki
2022-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Milicz
2022-07-29
 5/5
Bez uwag.

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.