
Dodatkowe informacje o produkcie SPRZĘGŁO KOMPLET VW 10S9026-OYO OYODO
| AUDI | 036 141 032 T | |
| AUDI | 036 198 141 AX | |
| AUDI | 036 198 141 BX | |
| AUDI | 04E 198 141 X | |
| AUDI | 36 198 141 AX | |
| AUDI | 36 198 141 BX | |
| AUDI | 4E 198 141 X | |
| SEAT | 036 141 015 BB | |
| SEAT | 036 141 032 T | |
| SEAT | 036 141 033 H | |
| SEAT | 036 198 141 AX | |
| SEAT | 036 198 141 BX | |
| SEAT | 04E 198 141 | |
| SEAT | 04E 198 141 X | |
| SEAT | 36 141 015 BB | |
| SEAT | 36 141 033 H | |
| SEAT | 36 198 141 AX | |
| SEAT | 36 198 141 BX | |
| SEAT | 4E 198 141 | |
| SEAT | 4E 198 141 X | |
| SKODA | 036 141 015 BB | |
| SKODA | 036 141 026 | |
| SKODA | 036 141 032 T | |
| SKODA | 036 141 033 H | |
| SKODA | 036 198 141 AX | |
| SKODA | 036 198 141 BX | |
| SKODA | 03C 141 025 K | |
| SKODA | 04E 141 026 A | |
| SKODA | 04E 141 031 C | |
| SKODA | 36 141 015 BB | |
| SKODA | 36 141 033 H | |
| SKODA | 36 198 141 AX | |
| SKODA | 36 198 141 BX | |
| SKODA | 4E 141 026 A | |
| SKODA | 4E 141 031 C | |
| VOLKSWAGEN | 02T 141 153 F | |
| VOLKSWAGEN | 02T 141 181 A | |
| VOLKSWAGEN | 036 141 015 AB | |
| VOLKSWAGEN | 036 141 015 AF | |
| VOLKSWAGEN | 036 141 015 BB | |
| VOLKSWAGEN | 036 141 026 G | |
| VOLKSWAGEN | 036 141 026 L | |
| VOLKSWAGEN | 036 141 032 H | |
| VOLKSWAGEN | 036 141 032 T | |
| VOLKSWAGEN | 036 198 141 A | |
| VOLKSWAGEN | 036 198 141 AX | |
| VOLKSWAGEN | 036 198 141 BX | |
| VOLKSWAGEN | 03C 141 025 K |
Zastosowanie SPRZĘGŁO KOMPLET VW 10S9026-OYO OYODO w samochodach:
Sprzęgła samochodowe
Sprzęgło jest jednym z podzespołów samochodowych, charakteryzującym się złożoną konstrukcją. Odpowiada za współpracę wałów napędowego i napędzanego. Jak wskazuje jego nazwa, stanowi element sprzęgający, dzięki któremu możliwe jest przeniesienie napędu z silnika na układ jezdny pojazdu. Przeniesienie to dokonuje się za pośrednictwem skrzyni biegów. Powszechnie określenie odnosi się do jego wariantu ciernego. Jednak w praktyce stosuje się różne modele takich podzespołów. Najpopularniejszy podział pozwala wyróżnić sprzęgła samochodowe rozłączne i nierozłączne. Wyróżnia się też sprzęgła bezpoślizgowe (przymusowe) i poślizgowe.
Tradycyjne sprzęgło w aucie nie różni się od innych konstrukcji tego typu stosowanych w różnych maszynach. Składa się z dwóch elementów, które są na stałe połączone z wałami napędzanym i napędowym. Pomiędzy tymi elementami znajduje się specjalny łącznik, który może mieć zróżnicowaną postać. Sprzęgła cierne są zbudowane z kilku podstawowych elementów. Są to:
Sprzęgła samochodowe są niezbędne nie tylko do przenoszenia napędu z silnika na układ jezdny. Dzięki bezpośredniemu połączeniu ze skrzynią biegów odpowiadają też za płynną zmianę przełożenia, eliminując ryzyko gaśnięcia silnika podczas postoju. Taką konstrukcję wymusza specyfika pracy spalinowej jednostki napędowej.
W ofercie sklepu e-autoparts znajdują się zarówno kompletne sprzęgła, jak i ich poszczególne elementy składowe. Oferujemy gotowe zestawy marek takich jak Sachs, Aisin, Exide, Valeo, LUK oraz wielu innych. W sprzedaży mamy koła zamachowe, obudowy sprzęgła, tarcze dociskowe, tłumiki drgań i inne elementy konstrukcyjne podzespołu. W asortymencie nie zabrakło też elementów zespołu sterowania sprzęgłem oraz uszczelek i łożysk do różnych typów pojazdów.