Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Toyota SUPRA (DB_) 2.0 (DB21, DB22, DB23, DB26) (2019.06-???) 258km » 10Z3022-OYO oyodo
wybrany samochód: 
Toyota Supra (db_) 2.0 (db21, Db22, Db23, Db26) (2019.06-???) 258km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

sworzeń wahacza mazda 10Z3022-OYO OYODO

10Z3022-OYO sworzeń wahacza mazda OYODO
47.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek: >10 szt.

    Ocena:
numer części:

10Z3022-OYO

dostawca:

OYODO

Indeks: OYO 10Z3022-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Sworzeń wahacza
Nazwa: SWORZEŃ WAHACZA MAZDA
Opis: CX-7 06-> PRZEDNIEGO DOLNEGO
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 7303326
Numer dostawcy: 10Z3022-OYO
Parametry:oś przednia Średnica [mm] : 44
Średnica zabudowy [mm] : 22
Indeks: OYO 10Z3022-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Sworzeń wahacza
Nazwa: SWORZEŃ WAHACZA MAZDA
Opis: CX-7 06-> PRZEDNIEGO DOLNEGO
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 7303326
Numer dostawcy: 10Z3022-OYO
Parametry:oś przednia Średnica [mm] : 44
Średnica zabudowy [mm] : 22

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie sworzeń wahacza mazda 10Z3022-OYO OYODO

numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie sworzeń wahacza mazda 10Z3022-OYO OYODO w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.