Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Fiat 500X (334_) 1.4 LPG (334AXL1B) (2017.03-???) 120km » 75E0010-OYO oyodo
wybrany samochód: 
Fiat 500x (334_) 1.4 Lpg (334axl1b) (2017.03-???) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

cewka impulsatora aparatu zapŁonowego daewoo 75E0010-OYO OYODO

75E0010-OYO cewka impulsatora aparatu zapŁonowego daewoo OYODO
12.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

75E0010-OYO

dostawca:

OYODO

Indeks: OYO 75E0010-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Cewka zapłonowa
Nazwa: CEWKA IMPULSATORA APARATU ZAPŁONOWEGO DAEWOO
Opis: TOWAR BEZ ZWROTU ! NEXIA/ ESPERO 95 -> / LANOS 97 -> - 10470197
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 10470197
Numer dostawcy: 75E0010-OYO
Indeks: OYO 75E0010-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Cewka zapłonowa
Nazwa: CEWKA IMPULSATORA APARATU ZAPŁONOWEGO DAEWOO
Opis: TOWAR BEZ ZWROTU ! NEXIA/ ESPERO 95 -> / LANOS 97 -> - 10470197
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 10470197
Numer dostawcy: 75E0010-OYO

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie cewka impulsatora aparatu zapŁonowego daewoo 75E0010-OYO OYODO

numery OEM:
DAEWOO      10470197
DAEWOO      1987964
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie cewka impulsatora aparatu zapŁonowego daewoo 75E0010-OYO OYODO w samochodach:

Opinie Klientów o cewka impulsatora aparatu zapŁonowego daewoo 75E0010-OYO OYODO:

Michał, Pęczniew
2020-11-16
 5/5
Zgodny z opisem. Działa.
Danuta, Jedwabne
2024-07-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.