Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy Jaguar F-PACE (X761) 3.0 D300 MHEV (2020.10-???) 300km » AH5730 payen (federal mogul)
wybrany samochód: 
Jaguar F-pace (x761) 3.0 D300 Mhev (2020.10-???) 300km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Uszczelka, głowica cylindrów AH5730 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

AH5730 Uszczelka, głowica cylindrów PAYEN (FEDERAL MOGUL)
payen AH5730
Uszczelka, głowica cylindrów AH5730
AH5730
164.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:1 szt.

    Ocena:
numer części:

AH5730

Status produktu: Normalny
Grubość [mm]1,17
Ilość wycięć/otworów2
Rodzaj uszczelnieniauszczelka z warstwą metalową
nr EAN4044197663040
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów AH5730 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Uszczelka głowicy cylindrów (gr.: 1,17mm) pasuje do: CITROEN C5 III, C6 JAGUAR S-TYPE II, XF I, XJ LAND ROVER DISCOVERY III, DISCOVERY IV, RANGE ROVER SPORT I PEUGEOT 407, 607 2.7D 06.04-
numery OEM:
PEUGEOT      0209.CW

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów AH5730 PAYEN (FEDERAL MOGUL) w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.