Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu Volkswagen CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TSI 4motion (2015-2019) 204km » 7.02256.39.0 pierburg
wybrany samochód: 
Volkswagen California T6 Camper (sgc, Sgg, Shc) 2.0 Tsi 4motion (2015-2019) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zawór, filtr węglowy 7.02256.39.0 PIERBURG

7.02256.39.0 Zawór, filtr węglowy PIERBURG
117.99 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 8.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:9 szt.
: >10 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 9 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7.02256.39.0

producent:

PIERBURG

Status produktu: Normalny
Rodzaj zaworuZawór magnetyczny
Tryb pracyelektryczny
Napięcie [V]12
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zawór, filtr węglowy 7.02256.39.0 PIERBURG

Elektropneumatyczny zawór sterujący pasuje do: VOLVO S60 II, S80 II, V60 I, V70 III, XC60 I, XC70 II, XC90 I, FORD FOCUS II, KUGA I, MONDEO IV, S-MAX 2.5/3.0/3.2 10.05-12.18
numery OEM:
FORD      1 437 213
FORD      6G9N-9C915-CA
VOLVO      8653857
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zawór, filtr węglowy 7.02256.39.0 PIERBURG w samochodach:

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.