Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 7.03608.16.0 pierburg

Klapka ujścia spalin 7.03608.16.0 PIERBURG

7.03608.16.0 Klapka ujścia spalin PIERBURG
pierburg 7.03608.16.0
Klapka ujścia spalin 7.03608.16.0
7.03608.16.0
629.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek: >10 szt.

    Ocena:
numer części:

7.03608.16.0

dostawca:

PIERBURG

Tryb pracy elektryczny
Techniczny numer informacyjny PI 1649
nr EAN 4028977856259

skład zestawu:
7.07696.00.0 Zestaw naprawczy, rura wydechowa
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klapka ujścia spalin 7.03608.16.0 PIERBURG

Przepustnica powietrza pasuje do: AUDI A3, Q2, SEAT ATECA, LEON, LEON SC, LEON ST, SKODA KAROQ, OCTAVIA III, SUPERB III, VW ARTEON, GOLF SPORTSVAN VII, GOLF VII, PASSAT B8 1.6D/2.0D 04.12-

Klapka ujścia spalin 7.03608.16.0 ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Klapka ujścia spalin 7.03608.16.0 producenta PIERBURG

SEAT

5Q0253691F

VOLKSWAGEN

5Q0253691F

AUDI

5Q0253691F

SKODA

5Q0253691F

numery OEM:
AUDI      5Q0 253 691 F
SEAT      5Q0 253 691 F
SKODA      5Q0 253 691 F
VOLKSWAGEN      5Q0 253 691 F

Zastosowanie Klapka ujścia spalin 7.03608.16.0 PIERBURG w samochodach:

zobacz instrukcję montażu 7.03608.16.0

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.