Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy » 7.03703.83.0 pierburg

Korpus przepustnicy 7.03703.83.0 PIERBURG

7.03703.83.0 Korpus przepustnicy PIERBURG
906.01 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 45.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:9 szt.
:8 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 9 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7.03703.83.0

producent:

PIERBURG

Tryb pracy elektryczny
Średnica [mm] 40
Napięcie [V] 12
nr EAN 4028977908477

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 7.03703.83.0 PIERBURG

Przepustnica powietrza pasuje do: CITROEN C1 II, PEUGEOT 108, TOYOTA AYGO, YARIS, YARIS/HATCHBACK 1.0 12.10-

Korpus przepustnicy 7.03703.83.0 ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Korpus przepustnicy 7.03703.83.0 producenta PIERBURG

TOYOTA

220300Q030

CITROËN

1611551380

PEUGEOT

1611551380

numery OEM:
CITROËN      1611551380
PEUGEOT      1611551380
TOYOTA      22030-0Q030
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy 7.03703.83.0 PIERBURG w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.