Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Daihatsu TERIOS (J2_, F7__) 1.5 VVT-i RWD (2010.09-???) 102km » 7.03794.37.0 pierburg
wybrany samochód: 
Daihatsu Terios (j2_, F7__) 1.5 Vvt-i Rwd (2010.09-???) 102km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

POMPA PAL. MODUŁ BMW 7 F01 750 12- 7.03794.37.0 PIERBURG

7.03794.37.0 POMPA PAL. MODUŁ BMW 7 F01 750 12- PIERBURG
pierburg 7.03794.37.0
POMPA PAL. MODUŁ BMW 7 F01 750 12- 7.03794.37.0
503.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 28.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:2 szt.

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

7.03794.37.0

dostawca:

PIERBURG

Napięcie [V]12
Ciśnienie [bar]3
Tryb pracyelektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz czujnikiem poziomu paliwa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Ciśnienie [psi]43,6
Liczba połączeń1
Długość całkowita [mm]141
Napięcie [V]12
Ciśnienie [bar]3
Tryb pracyelektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz czujnikiem poziomu paliwa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Ciśnienie [psi]43,6
Liczba połączeń1
Długość całkowita [mm]141

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie POMPA PAL. MODUŁ BMW 7 F01 750 12- 7.03794.37.0 PIERBURG

Elektryczna pompa paliwa (moduł) pasuje do: BMW 7 (F01, F02, F03, F04) 3.0-4.4H 09.08-12.15
numery OEM:
BMW      16 11 7 217 261
BMW      7 217 261
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie POMPA PAL. MODUŁ BMW 7 F01 750 12- 7.03794.37.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o POMPA PAL. MODUŁ BMW 7 F01 750 12- 7.03794.37.0 PIERBURG:

Rafał, Straszęcin
2025-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Starogard Gdański
2021-02-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.