Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Volkswagen LT 28-46 II Platforma / podwozie (2DC, 2DF, 2DG, 2DL, 2DM) 2.3 (1996.06-2006.07) 143km » 7.04239.04.0 pierburg
wybrany samochód: 
Volkswagen Lt 28-46 Ii Platforma / Podwozie (2dc, 2df, 2dg, 2dl, 2dm) 2.3 (1996.06-2006.07) 143km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klapka ujścia spalin 7.04239.04.0 PIERBURG

7.04239.04.0 Klapka ujścia spalin PIERBURG
pierburg 7.04239.04.0
Klapka ujścia spalin 7.04239.04.0
7.04239.04.0
pierburg 7.04239.04.0 Klapka ujścia spalin
Klapka ujścia spalin 7.04239.04.0 pierburg
Klapka ujścia spalin 7.04239.04.0 pierburg
1,030.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 16.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:6 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7.04239.04.0

producent:

PIERBURG

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klapka ujścia spalin 7.04239.04.0 PIERBURG

Przepustnica spalin pasuje do: FUSO (MITSUBISHI) CANTER 3.0/3.0D 06.13-
numery OEM:
IVECO      5801763775
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Klapka ujścia spalin 7.04239.04.0 PIERBURG w samochodach:

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.