Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Volkswagen POLO IV (9N_, 9A_) 1.4 TDI (2001.10-2005.06) 75km » 7.06032.35.0 pierburg
wybrany samochód: 
Volkswagen Polo Iv (9n_, 9a_) 1.4 Tdi (2001.10-2005.06) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

POMPA WYSOKIEGO CIŚNIENIA BMW 3 2.0 12- 7.06032.35.0 PIERBURG

7.06032.35.0 POMPA WYSOKIEGO CIŚNIENIA BMW 3 2.0 12- PIERBURG
pierburg 7.06032.35.0
562.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 28.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

7.06032.35.0

producent:

PIERBURG

Tryb pracymechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z pierścieniem uszczelniającym
Tryb pracymechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z pierścieniem uszczelniającym

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie POMPA WYSOKIEGO CIŚNIENIA BMW 3 2.0 12- 7.06032.35.0 PIERBURG

Pompa benz. wysokociśnieniowa pasuje do: BMW 1 (F20), 1 (F21), 2 (F22, F87), 2 (F23), 3 (F30, F80), 3 (F31), 3 GRAN TURISMO (F34), 4 (F32, F82), 4 (F33, F83) 1.6/2.0/2.0H 10.10-06.21
numery OEM:
BMW      13 51 7 640 055
BMW      13 51 8 604 229
BMW      7 640 055
BMW      8 604 229
zamienniki:
78541
brak
MEAT&DORIA
V20-25-0009
brak
VEMO
773012
brak
ERA

Zastosowanie POMPA WYSOKIEGO CIŚNIENIA BMW 3 2.0 12- 7.06032.35.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o POMPA WYSOKIEGO CIŚNIENIA BMW 3 2.0 12- 7.06032.35.0 PIERBURG:

Rafał, Straszęcin
2025-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Starogard Gdański
2021-02-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.