
| Strona zabudowy | przed katalizatorem |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| Długość przewodu [mm] | 300 |
| Liczba przewodów | 5 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Strona zabudowy | przed katalizatorem |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| Długość przewodu [mm] | 300 |
| Liczba przewodów | 5 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 7.13115.02.0 PIERBURG
| BMW | 11 78 7 594 149 | |
| BMW | 11 78 7 595 353 | |
| BMW | 7 594 149 | |
| BMW | 7 595 353 | |
| ROLLS-ROYCE | 11 78 7 594 149 | |
| ROLLS-ROYCE | 11 78 7 595 353 | |
| MINI | 11 78 7 594 149 | |
| MINI | 11 78 7 595 353 |
Zastosowanie Sonda lambda 7.13115.02.0 PIERBURG w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.