Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 0053 quick brake aps

Śruba 0053 Quick Brake ApS

0053 Śruba Quick Brake ApS
quick brake 0053
5.01 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (11 ocen)
numer części:

0053

dostawca:

Quick Brake ApS

Długość [mm] 22
Wymiar gwintu M7x1
Rodzaj gwintu Gwint zewn.
Rozmiar klucza 7
nr EAN 5706021008807

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Śruba 0053 Quick Brake ApS

Odpowietrznik hamulca (M7x1mm) pasuje do: VOLVO 140, 240, 460, 480, S40 I, V40, ALFA ROMEO 33, 75, 90, ALFETTA, GTV, BMW 1 (E81), 1 (E82), 1 (E87), 1 (E88), 1500-2000 (115, 116 0.4-Electric 01.60-

Śruba 0053 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

IVECO

MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Śruba 0053 producenta Quick Brake ApS

numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Śruba 0053 Quick Brake ApS w samochodach:

Opinie Klientów o Śruba 0053 Quick Brake ApS:

Maciej, Borowo Młyn
2022-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Grodzisko Dolne
2020-09-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Gdańsk
2022-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jarosław, warszawa
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Gliwice
2022-08-11
 5/5
ok
Maciej, Borowo Młyn
2022-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Grodzisko Dolne
2020-09-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Grodzisko Dolne
2020-09-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Witold, Ustrzyki Dolne
2021-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Witold, Ustrzyki Dolne
2021-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Grodzisko Dolne
2020-09-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.