Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Mercedes-benz ACTROS MP4 / MP5 2548 L (2013-???) 476km » RH01-0011 reinhoch
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Actros Mp4 / Mp5 2548 L (2013-???) 476km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-0011 REINHOCH

RH01-0011 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-0011
Końcówka drążka kierowniczego RH01-0011
RH01-0011
23.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 2.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

RH01-0011

dostawca:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz prawej
Wymiar gwintuM12
Rozmiar gwintu 1M16
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz prawej
Wymiar gwintuM12
Rozmiar gwintu 1M16

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-0011 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: AUDI 100 C1, 100 C2, 100 C3, 100 C4, 200 C2, 200 C3, A6 C4, V8 1.6-4.2 11.68-12.97
numery OEM:
AUDI      443 419 812 B
AUDI      443419812D

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-0011 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.