Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Mercedes-benz SPRINTER 5-t Furgon (B906) 511 CDI (906.653, 906.655, 906.657) (2006.06-2009.12) 109km » RH01-0014 reinhoch
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 5-t Furgon (b906) 511 Cdi (906.653, 906.655, 906.657) (2006.06-2009.12) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-0014 REINHOCH

RH01-0014 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-0014
Końcówka drążka kierowniczego RH01-0014
RH01-0014
17.99 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

RH01-0014

dostawca:

REINHOCH

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Długość [mm]74
Wymiar gwintuM14
Gwint wewnętrzny [mm]M14X1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Długość [mm]74
Wymiar gwintuM14
Gwint wewnętrzny [mm]M14X1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-0014 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: SEAT 131, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA I, IBIZA II, IBIZA IV, IBIZA IV SC, INCA, TOLEDO I VW CADDY II, CADDY II/MINIVAN, CORRADO 0.9-Electric 06.78-
numery OEM:
SEAT      191 419 812
SEAT      3A0 422 812
VOLKSWAGEN      191419812
VOLKSWAGEN      3A0 422 812
zamienniki:
43-0577
brak
KAGER

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-0014 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.