Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » RH01-0014 reinhoch

Końcówka drążka kierowniczego RH01-0014 REINHOCH

RH01-0014 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-0014
Końcówka drążka kierowniczego RH01-0014
RH01-0014
17.99 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

RH01-0014

dostawca:

REINHOCH

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Długość [mm]74
Wymiar gwintuM14
Gwint wewnętrzny [mm]M14X1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-0014 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: SEAT 131, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA I, IBIZA II, IBIZA IV, IBIZA IV SC, INCA, TOLEDO I VW CADDY II, CADDY II/MINIVAN, CORRADO 0.9-Electric 06.78-

Końcówka drążka kierowniczego RH01-0014 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego RH01-0014 producenta REINHOCH

VOLKSWAGEN

191419812, 3A0422812

SEAT

191419812, 3A0422812

numery OEM:
SEAT      191 419 812
SEAT      3A0 422 812
VOLKSWAGEN      191419812
VOLKSWAGEN      3A0 422 812
zamienniki:
43-0577
brak
KAGER

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-0014 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.