Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Bmw 5 Touring (G31) 540 d xDrive (2017.07-2020.06) 320km » RH01-0019 reinhoch
wybrany samochód: 
Bmw 5 Touring (g31) 540 D Xdrive (2017.07-2020.06) 320km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-0019 REINHOCH

RH01-0019 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-0019
Końcówka drążka kierowniczego RH01-0019
RH01-0019
27.99 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 3.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

RH01-0019

dostawca:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz lewej
Długość [mm]94
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz lewej
Długość [mm]94

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-0019 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: SEAT 131, AROSA, IBIZA IV, IBIZA IV SC, INCA VW CADDY III, CADDY/MINIVAN, LUPO I, POLO, POLO III, POLO III CLASSIC 1.0-2.4D 06.78-05.15
numery OEM:
SEAT      6X0 422 811
VOLKSWAGEN      6X0 422 811
zamienniki:
43-0664
brak
KAGER

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-0019 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.