Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Smart FORTWO coupe (450) 0.8 CDI (450.300, 450.301, 450.302, 450.303, 450.306) (2004.01-2007.01) 41km » RH01-0031 reinhoch
wybrany samochód: 
Smart Fortwo Coupe (450) 0.8 Cdi (450.300, 450.301, 450.302, 450.303, 450.306) (2004.01-2007.01) 41km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-0031 REINHOCH

RH01-0031 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-0031
Końcówka drążka kierowniczego RH01-0031
RH01-0031
51.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 3.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

RH01-0031

dostawca:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]207
Gwint wewnętrzny [mm]M16x1.5
sparowany numer artykułuJTE1144
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]207
Gwint wewnętrzny [mm]M16x1.5
sparowany numer artykułuJTE1144

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-0031 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: AUDI A4 ALLROAD B8, A4 B8, A5, A6 C7, A7, Q5 1.8-4.2 06.07-09.18
numery OEM:
AUDI      8k0422818
AUDI      8K0422818A
VOLKSWAGEN      8K0422818A
VOLKSWAGEN      8K0422818B
VOLKSWAGEN      WHT 004 593
VAG      8K0 422 818 A
VAG      8K0 422 818 B

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-0031 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.