Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A6 C5 (4B2, 4B4) 2.4 quattro (1997.02-2005.01) 163km » RH01-1001 reinhoch
wybrany samochód: 
Audi A6 C5 (4b2, 4b4) 2.4 Quattro (1997.02-2005.01) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-1001 REINHOCH

RH01-1001 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-1001
Końcówka drążka kierowniczego RH01-1001
RH01-1001
26.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH01-1001

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyz lewej
Długość [mm]143
Wymiar gwintuM12
Gwint wewnętrzny [mm]M12x1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem lewostronnym
Strona zabudowyz lewej
Długość [mm]143
Wymiar gwintuM12
Gwint wewnętrzny [mm]M12x1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem lewostronnym

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-1001 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: ABARTH 500 / 595 / 695, 500C / 595C / 695C FIAT 500, 500 C, PANDA, PANDA/HATCHBACK FORD KA 0.9-1.4CNG 09.03-
numery OEM:
FIAT      77362507
FIAT      77367001
FORD      1546259
zamienniki:
43-0758
KAGER

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-1001 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.