Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Ford Usa EXPLORER (U2, U_) 4.0 (1994.11-1996.08) 156km » RH01-1025 reinhoch
wybrany samochód: 
Ford Usa Explorer (u2, U_) 4.0 (1994.11-1996.08) 156km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-1025 REINHOCH

RH01-1025 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-1025
Końcówka drążka kierowniczego RH01-1025
RH01-1025
31.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 3.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

RH01-1025

dostawca:

REINHOCH

Strona zabudowyz obu stron
Strona zabudowywewnątrz
Wymiar gwintuM16
Gwint zewn. [mm]M16X1
Rodzaj gwintuz bieżnikiem lewostronnym
Strona zabudowyz obu stron
Strona zabudowywewnątrz
Wymiar gwintuM16
Gwint zewn. [mm]M16X1
Rodzaj gwintuz bieżnikiem lewostronnym

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-1025 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: FIAT 132, ARGENTA 1.6-2.5D 04.72-07.86
numery OEM:
FIAT      4109626
FIAT      4327144
FIAT      4343760
FIAT      5995267
zamienniki:
43-0228
KAGER

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-1025 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.