Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Volkswagen LT 28-35 I Platforma / podwozie (281-363) 2.4 TD Syncro (1991.08-1992.07) 92km » RH01-1033 reinhoch
wybrany samochód: 
Volkswagen Lt 28-35 I Platforma / Podwozie (281-363) 2.4 Td Syncro (1991.08-1992.07) 92km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-1033 REINHOCH

RH01-1033 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-1033
Końcówka drążka kierowniczego RH01-1033
RH01-1033
35.01 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 2.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH01-1033

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]135
Długość [mm]156
Wymiar gwintuM14
Wymiar stożka [mm]11
Wymiar stożka [mm]14
Rozmiar gwintu 1M10
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]135
Długość [mm]156
Wymiar gwintuM14
Wymiar stożka [mm]11
Wymiar stożka [mm]14
Rozmiar gwintu 1M10

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-1033 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: FIAT TIPO 1.0-1.6D 10.15-
numery OEM:
FIAT      77367379

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-1033 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.