Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W, V5_W) 2.8 D (V46W, V26W) (1993.11-1999.10) 140km » RH01-2004 reinhoch
wybrany samochód: 
Mitsubishi Pajero Ii (v3_w, V2_w, V4_w, V5_w) 2.8 D (v46w, V26w) (1993.11-1999.10) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-2004 REINHOCH

RH01-2004 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-2004
Końcówka drążka kierowniczego RH01-2004
RH01-2004
25.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH01-2004

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Strona zabudowyzewnętrzny
Długość [mm]89,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-2004 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: NISSAN KUBISTAR, MICRA C+C III, MICRA III RENAULT CLIO II, CLIO II/HATCHBACK, CLIO III, CLIO III/HATCHBACK, KANGOO, KANGOO EXPRESS 1.0-Electric 08.95-
numery OEM:
NISSAN      48520AX602
RENAULT      7701047416
RENAULT      7701047813
RENAULT      7701474493
zamienniki:
43-0090
KAGER

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-2004 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.